Shopping cart

Magazines cover a wide array subjects, including but not limited to fashion, lifestyle, health, politics, business, Entertainment, sports, science,

  • Home
  • artykuły
  • Zakłady sportowe: bukmacherzy i typerzy zmieniają swoje relacje
artykuły

Zakłady sportowe: bukmacherzy i typerzy zmieniają swoje relacje

bukmacherzy typerzy zakłady sportowe
Email :16

Wśród wielu rzeczy, które zmieniły się w branży zakładów sportowych pod wpływem technologii cyfrowych i internetu, są również wzajemne stosunki i transakcje między bukmacherami a ich klientami. Oczywiście forma tych transakcji uległa wyraźnej zmianie, bo dziś niemal wszystko odbywa się online. Jednak w wirtualnym świecie pojawia się znacznie więcej zmian niż tylko nowy kanał dystrybucji i komunikacji. 

Dziś możesz mieszkać w jednej części planety i obstawiać wydarzenia, które odbywają się w zupełnie innej części globu. Możesz być TU i obstawiać swoje pieniądze TAM. Bukmacherzy wcale nie muszą istnieć w świecie rzeczywistym w formie punktów stacjonarnych, bo najlepsze zakłady bukmacherskie mogą po prostu działać w sieci, jako bukmacherzy online. 

Nie muszą koniecznie przyjmować gotówki od swoich klientów lub przekazywać gotówki za wygrane zakłady sportowe. Dziś istnieje tak wiele różnych sposobów dokonywania transakcji, że stale widzimy bukmacherów oferujących różne metody płatności, jak przykładowo polscy bukmacherzy, którzy umożliwiają płatności BLIK-iem. W niektórych przypadkach nie muszą nawet akceptować tradycyjnych walut fiat, ponieważ kryptowaluty stają się coraz bardziej powszechne na całym świecie i powoli przejmują kontrolę nad wieloma konwencjonalnymi rynkami. 

Obecnie bukmacherzy konkurują ze sobą nie tylko pod względem zasięgu geograficznego i dostępności dla graczy. Dzięki temu, że mogą dotrzeć do szerszych mas, angażują się w inną formę rywalizacji, która finalnie przynosi korzyści samym typerom. 

Oferują atrakcyjne bonusy, inwestują dużo środków w promocje, zapewniają konkurencyjne kursy i linie, a nawet oferują szkolenia bukmacherskie i konsultacje na temat tego, jak gracze mogą poprawić swoją grę, jak mogą lepiej zarządzać swoim kapitałem, czy też jak mogą opracowywać zwycięskie strategie. 

Relacje między bukmacherami a ich klientami nabierają nowej dynamiki. Teraz to nie bukmacher ustala wytyczne i zasady, lecz robi to typer, który zyskuje większą kontrolę, a wszystko to dzięki temu, że świat online zwiększył przejrzystość i przekazał „władzę” użytkownikowi. 

Typerzy nie przesiadują na jednej konkretnej stronie bukmacherskiej, jeśli nie są naprawdę z niej zadowoleni lub nie są w pełni usatysfakcjonowani tym, co oferuje. Mogą zmieniać bukmacherów w sposób szybszy, niż ktokolwiek mógłby sobie to wyobrazić w przeszłości. Mogą błyskawicznie i bez większego wysiłku porównywać kursy, usługi i oferty, co daje im większą siłę przetargową. Zmiana serwisu bukmacherskiego tak naprawdę nic nie kosztuje, więc mogą po prostu przejść do konkurencyjnego bukmachera. 

Z tego powodu najlepsi bukmacherzy muszą być teraz nie tylko bardziej kreatywni i bardziej innowacyjni, ale muszą działać lepiej i „bardziej” pod każdym względem, jeśli chcą zachować zaangażowanie graczy. Innymi słowy, muszą być niezwykle atrakcyjni, aby przyciągnąć uwagę typerów i zmienić ich w klientów, a na koniec przekształcić ich w stałych, lojalnych klientów. 

Muszą oferować zróżnicowane portfolio rynków, konkurencyjne kursy lub linie, które są bardziej zbliżone do rzeczywistych szans na przebieg wydarzeń. Muszą być bardziej otwarci na wszystko, co nowe, czyli m.in. na nowe formy płatności, takie jak payID, oraz nowe rodzaje zakładów i nowe rynki, np. zakłady prop i zakłady internetowe na e-sport. Krótko mówiąc, muszą być na bieżąco z pojawiającymi się nowościami i muszą być gotowi na ich wprowadzenie, aby nie ryzykować utraty możliwości dostarczania tego, czego tak naprawdę oczekują typerzy. 

Nieustannie słyszymy, że dzięki internetowi zakłady sportowe przeszły wielką transformację, a relacje między bukmacherami a graczami ulegają zmianie. Prawda jest jednak taka, że bukmacherzy zmieniają swoje relacje z klientami, próbując je zwyczajnie utrzymać.

1609 / zawsz

Comments are closed

Podobne artykuły

error: Najlepsze anegdoty, ciekawostki i dowcipy :-)