Shopping cart

Magazines cover a wide array subjects, including but not limited to fashion, lifestyle, health, politics, business, Entertainment, sports, science,

  • Home
  • artykuły
  • Oklejanie witryn – czy to dobry sposób na reklamę?
artykuły

Oklejanie witryn – czy to dobry sposób na reklamę?

oklejanie witryn ciekawostki
Email :37

Idąc przez miasto, wyjątkowo często możemy zauważyć witryny sklepowe, bankowe czy nawet punkty usługowe, które są w całości lub częściowo oklejone foliami w różnego rodzaju kolorach, z logo, nazwą, a czasami aktualnymi promocjami. I tu należy zwrócić specjalną uwagę na stwierdzenie „często możemy zauważyć”. Takie witryny rzucają się w oczy, a mózg przechodnia, czasami zupełnie nieświadomie doskonalone zapamiętuje kolorowe folie na szybach.

Więc czy warto postawić na oklejanie witryn (Warszawa)? Tak, jest to jedna z najlepszych form współczesnego marketingu. Zwłaszcza że mamy możliwości zastosowania różnego rodzaju folii, które będą w pełni niezawodne, jeżeli chodzi o marketing, a jednocześnie nie będą zasłaniały światła wpadającego do wewnątrz sklepu czy punktu usługowego.

Oklejanie witryn w Warszawie – jak zaprojektować odpowiednią grafikę?

Jeżeli decydujemy się na oklejanie witryn (Warszawa) naszego sklepu czy punktu usługowego bardzo ważne jest, aby grafika zaprojektowana do tego typu zadania była tak jak każda inna forma reklamy w innych miejscach – czytelna. Co znaczy czytelna w przypadku tego typu form reklamy? Musi ona przedstawiać produkt, firmę lub usługę w taki sposób, aby nawet po krótkim rzuceniu na nią okiem, ludzki mózg zarejestrował przekazywane na niej informacje.

Przede wszystkim warto zadbać o to, by pomimo zachowania rzucającej się w oczy kolorystyki nie było jednak istnego zatrzęsienia barw układających się w nieczytelną papkę. Warto pamiętać także o pewnym procencie osób mających schorzenia polegające na niestandardowym odbiorze barw. Uniwersalnie jest lepiej nie używać podobnych odcieni, jeżeli ma być widać różnice, jak i unikać połączeń czerwieni i zielonego.

Jeżeli chcemy umieścić na folii wyłącznie elementy identyfikacji wizualnej, starajmy się w większości przypadków zaprojektować folię tak, aby logo i podstawowe informacje były na w miarę jednolitym fragmencie.

Bardzo ważna jest decyzja dotycząca tego, czy folia na szybie ma zajmować całą jej powierzchnię, czy może tylko fragment albo układać się w ciekawe formy.

Jaka folia na oklejanie witryn?

W ofertach różnego rodzaju drukarni i agencji reklamowych możemy wybrać wśród kilku rodzajów folii do oklejania witryn w Warszawie. Mogą to być folie ploterowe o mocnych barwach i wydrukach fotograficznych o pełnym nasyceniu, ale blokujące dopływ światła. Można też postawić na oklejanie witryn w Warszawie foliami One Way Vision, które pozwalają na zamontowanie folii nawet na całej powierzchni witryny, a przy okazji nie dopuścić do 100% zablokowania światła wpadającego z zewnątrz.

Comments are closed

Podobne artykuły