Wizualizacja informacji to chyba najbardziej oczywista rzecz dla każdego, kto w profesjonalny sposób chce te informacje przekazać. Jasne, możemy mówić o tym, że ktoś jest mniej lub bardziej „wzrokowcem”, jednak prawda jest taka, że niezależnie od tego, bodźce wizualne oddziałują i przede wszystkim zwracają naszą uwagę najlepiej.
Dlatego wszelkie wyświetlacze i ekrany wciągają nas tak bardzo. Ściany wideo idealnie wpasowują się w tę przestrzeń przeznaczoną dla odbiorców wizualnych. Dlatego też coraz chętnie wykorzystuje się je w różnego rodzaju firmach i biurach.
Ściany wideo w konferencjach i spotkaniach biznesowych
Ściany wideo w różnego rodzaju salach konferencyjnych, szkoleniowych czy przeznaczonych do spotkań biznesowych z kontrahentami to świetny sposób na zwiększenie pozytywnego odbioru. Dzięki dużej powierzchni, na której wyświetlana jest prezentacja, jest ona odbierana jako dużo bardziej profesjonalna. Ponadto dzięki wielkości obszaru wyświetlania można na nim zmieścić rzeczy nie tylko większe, ale i więcej, dając świetne możliwości robienia raportów i przekazywania statystyk, bez potrzeby przełączania się pomiędzy obrazami.
Ściany wideo w biurach typu open space
Ściana wideo to świetny pomysł na to, jak można kontaktować się z pracownikami w jasny sposób, w biurach open space. Umieszczenie ściany wideo widocznej dla wszystkich bądź większości pracowników, którzy mogą być zaangażowani w projekt, może być sposobem na komunikację na miarę naszych czasów. Pamiętajmy o tym, że ściana wideo to wyświetlanie informacji z poziomu komputera. Dlatego też zautomatyzowanie wszelkich ustawień może sprawić, że wielkoformatowe wyświetlacze staną się medium nośnym bieżących informacji o tym, co zostało już zrobione, a na jakie projekty nadal trzeba czekać.
Ściany wideo a reklama wielkoformatowa
Ściany wideo pojawiają się już teraz w różnych częściach większości miast jako nośniki reklamowe. Są one dużo bardziej atrakcyjne niż standardowe, statyczne billboardy albo olbrzymie plandeki z nadrukiem. Dają o wiele więcej opcji zaprezentowania produktu zarówno wizualnie, jak i poprzez przekazy słowne wyświetlane podczas trwania reklamy. Dokładnie w taki sam sposób, jak ma to miejsce w reklamach telewizyjnych. Ponadto właściciel takiego nośnika nie musi być związany wyłącznie z jednym reklamodawcą, w jednym czasie. Możliwości jak daje wyświetlanie kilku różnych informacji lub reklam sprawia, że ekran będzie nie tylko oddziaływał na przechodniów jak na reklamę przystało, ale będzie też po prostu zaciekawiał.
Comments are closed